FAQ

LIITTYMINEN JA JÄSENYYS
Mikä Teee Club?

Teee Clubilaisena postilaatikkoosi ilmestyy joka kuukausi 100% luomupuuvillainen t-paita originaalilla printillä.

Mitä jäsenyyteen kuuluu? Miksi minun kannattaa liittyä messiin?

Tiivistetäänpä siis.

Teee Clubilaisena:

...saat postiluukkuusi kuukausittaisen, uniikin ja laadukkaan t-paidan viimeistellyssä paketissa. Jäsenenä voit myös selata ja tilata aiempien kuukausien t-paitoja halvempaan hintaan.

...löydät paketista myös members only -terveiset.

...olet osa yhteisöämme, jonka kanssa pääset juhlistamaan tyylikkyyden, helppouden ja laadun ilosanomaa. Heitetään yläfemmat, kun törmätään kadulla, treeneissä, duunissa, bileissä – missä vaan!

Jatkuuko jäsenyys automaattisesti?

Kyllä jatkuu. Jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva eli se jatkuvasti ilman erillistä uudistamista, kunnes tilaus irtisanotaan jäsenen toimesta. Teee Club veloittaa jäsenyyden kalenterikuukauden 15.päivä, noin 2 viikkoa ennen seuraavaa jäsenpaidan postitusta. Ensimmäinen laskutuspäivä riippuu siitä, koska tilaus on tehty. Korttimaksamisen osalta jäsen on velvollinen varmistamaan, että maksukortti on voimassa. Mikäli korttimaksu ei onnistu, niin paitaa ei toimiteta. Jäsenyyden saa peruuttaa 48h ennen laskutuspäivää. Jäsenyyden voi perua heti ensimmäisen normaalihintaisen jäsenpaidan saavuttua.

Kuuluuko jäsenyyteen muuta kuin paita?

Me ollaan enemmän kuin kuukausittainen t-paita – pääset osaksi yhteisöä, jota sitoo yhtenäiset arvot ja asenne laatuun, helppouteen ja hyvännäköisiin paitoihin.



TUOTTEET
Mitä jos en pidä kuukauden paidan printistä?

No... totta puhuaksemme, se on sitten henkilökohtainen voi voi ja harminpaikka. Takaamme kuitenkin, että paidat on niin pirun komeita ja monipuolisen päräyttäviä, ettei tämä ongelma toistu monen klubilaisen kohdalla. Makuasioiden kohdalla paitoja ei siis voi palauttaa eikä käynnissä olevaa jäsenyyttä perua. Lievittääksesi mielipahaa, voit kuitenkin tilata erikseen edeltävien kuukausien paitoja. Ja tietty voit antaa ei-niin-mieluisan paidan halutessasi frendille lahjaksi! Lahjo niitä, ketkä osaa arvostaa uniikkeja printtejä ja laatua.

Haluaisin paidan muussa värissä - voinko tilata muita värejä kuin mustaa tai valkoista?

Jäsenpaitojen väreinä vuorottelevat musta ja valkoinen.

Mistä tiedän, että olen ostamassa eettisen ja laadukkaan tuotteen?

Teee Clubin kaikki paidat on 100% luomupuuvillaa – siis yksinkertaisesti parasta mannaa mitä saa, sekä sulle että ympäristölle. Meidän paidat tekee Teee Clubin yhteistyökumppani Turkissa, joiden kanssa duunaaminen on läpinäkyvää, alusta loppuun.

Kenen suunnittelemia paidat ovat?

Jokainen printti on uniikki ja originaali taideteos. Suunnittelijoina on moninainen kirjo meidän frendejä – graafikoita, kuvataiteilijoita, suunnittelijoita. Meidän printtien apuna häärää yhden stadin kingeimmän luovan toimiston MacWell Creativen taiturit.

Ovatko printit ja logot tekijänoikeussuojattu?

Jep. On, eli meidän printtejä et näe ketjuliikkeiden bulkkipaidoissa joulualennuksia kiertäessäsi. Tai jos näet, niin sitten ei hyvä heilu.

Pystyykö paitoja ostamaan muualta?

Teee Clubin paitoja saa vain verkkokaupastamme sekä liittymällä jäseneksi.



TOIMITUS JA PALAUTUS
Kuinka pitkä toimitusaika on ja milloin kuukausittainen t-paita toimitetaan?

T-paita toimitetaan jäsenille kerran kuudaudessa, paitojen toimituspäivissä voi olla vaihtelua ainakin aluksi. Tarkempia toimitusaika tietoja löytyy nettisivuilta sekä voi tiedustella sähköpostitse info@teee.fi

Sivuilla lukee että paidat on postitettu mutta se ei kolahtanutkaan seuraavana päivänä postiluukusta - mitä tehdään?

Valitettavasti olemme joutuneet huomaamaan, että posti toimii "hieman hitaalla". Paidat lähtevät economy kirjeinä joka pyritään toimittamaan muutamassa arkipäivässä (ei kuitenkaan tiistaisin) perille, olemme kuulleet jopa viikon kestäneestä reissusta. Lisäksi varsinkin kerrostalokohteissa on valitettavan usein posti vetänyt linjauksen ettei pakettia jaeta kotiin vaan asiakkaalle toimitetaan lappu suurikokoisesta kirjeestä joka tulee noutaa postista. Jos noin viikkoon ei paitaa ala kuulumaan niin ota yhteyttä sähköpostitse info@teee.fi

Miten kotiinkuljetus toimii?

Paitamme toimitetaan suoraan kotiin postiluukkuun sopivassa paketissa - jotta sun ei tarvitse huolehtia pakettipojan vahtaamisesta tai toimituspisteissä ravaamisesta. - Tämä on ainakin meidän tarkoitus ollut kun valitsimme sopivaa laatikkoa jossa paita toimitetaan.

Valitettavasti varsinkin kerrostalokohteissa postimies ei aina toimita laatikkoa kotiin vaan jättää noutolapun toimipisteestä noudettavasta suurikokoisesta kirjeestä. Meillä on postitusvaihtoehtona myös postipussi, joka tulee varmemmin jokaiseen postilaatikkoon ja -luukkuun perille.

Jouduin hakemaan laatikon postista, miksi?

Laatikkomme on mitoitettu ja tilattu sellaisena, että posti sen kotiin toimittaisi, se on ollut meidän periaatteemme, kun valitsimme sopivaa laatikkoa, jossa paita toimitetaan.

Valitettavasti posti ei kuitenkaan aina syystä tai toisesta toimita laatikkoa kotiin asti vaan jättää noutolapun toimipisteestä noudettavasta suurikokoisesta kirjeestä. Meillä on postitusvaihtoehtona myös postipussi, joka tulee varmemmin jokaiseen postilaatikkoon ja -luukkuun perille. Ole yhteydessä info@teee.fi tai vaihda jäsentiedoissa postitustapa sinulle sopivaksi.

Pystynkö tarkistamaan tilaukseni tilan?

Saat liittymisen yhteydessä jäsennumeron sekä tekemäsi salasanana avulla voit kirjautua sivuston salaiseen osioon. Sieltä näet postitettujen paitojen määrän sekä voit muokata jäsenyyttäsi.

Tuleeko pakettiin lisäksi toimituskulut?

Ei tule, kaikki hinnat mitä näet nettisivuilla ovat lopullisia hintoja

Valitsin epähuomiossa väärän kokoisen paidan tehdessäni jäsenyyden. Miten toimin?

Ota meihin yhteyttä info@teee.fi niin sovitaan miten asiassa toimitaan

Miten voin peruuttaa liittymiseni?

Kirjautumalla sivustolla omiin jäsentietoihin voit lopettaa jäsenyytesi.

Muuta kysyttävää, tai palautetta tilausta ja toimitusta koskien?

Jos tilauksessa oli jotain häikkää, niin älä epäröi laittaa meille viestiä info@teee.fi niin saadaan asia selvitettyä vaivattomasti.



VAIHDOT JA PALAUTUKSET
Mitä jos paitani on väärän kokoinen?

Jos kyseessä on jäsenyytesi eka paita saat uuden paidan ilmoittamallasi koolla. Muussa tapauksessa ota meihin yhteyttä, info@teee.fi niin käsittelemme pyyntösi erikseen!

Voinko palauttaa tuotteen, jos malli ei istu minulle?

Valitettavasti et. Vaihdokset ei onnistu.

Voinko vaihtaa kuukauden paidan johonkin muuhun printtiin?

Valitettavasti et. Vaihdokset ei onnistu. Verkkokaupasta voit sen sijaan tilata edeltävien kuukausien paidoista just ne, jotka miellyttää sun silmää eniten. Win-win! Enemmän paitoja, enemmän iloa.



MAKSAMINEN
Miten voin maksaa tilaukseni?

Jäsenyys maksetaan luottokortilla, jolta toistuva veloitus voidaan tehdä jatkossa kerran kuukaudessa, kunnes tilaus irtisanotaan jäsenen toimesta.

Verkkokauppatilaukset sekä lahjakortit maksetaan onlinemaksuna joko pankista tai luottokortilla.

Voinko maksaa erissä?

Jäsenyyttä ei voi maksaa osissa koska se veloitetaan luottokortilta. Mutta verkkokauppaostoksia varten on myös lasku ja osamaksu vaihtoehdot.

Miten jäsenyys laskutetaan jatkossa?

Jäsenyys on voimassa jatkuvasti ilman erillistä uudistamista, kunnes tilaus irtisanotaan jäsenen toimesta. Teee Club veloittaa jäsenyyden kalenterikuukauden 15.päivä, noin 2 viikkoa ennen seuraavaa jäsenpaidan postitusta. Ensimmäinen laskutuspäivä riippuu siitä, koska tilaus on tehty. Korttimaksamisen osalta jäsen on velvollinen varmistamaan, että maksukortti on voimassa. Mikäli korttimaksu ei onnistu, niin paitaa ei toimiteta. Jäsenyyden saa peruuttaa 48h ennen laskutuspäivää. Jäsenyyden voi perua heti ensimmäisen normaalihintaisen jäsenpaidan saavuttua.



JÄSENNUMERO
Miksi saan jäsennumeron?

Jäsennumero on vähän kuin sun sosiaaliturvatunnus – just sulle räätälöity numerosarja, jolla sut tunnistetaan meidän järjestelmässä. Sen mukaan tilauksen osataan ohjata ja toimittaa oikeille jäsenille.

Jäikö jotain kysyttää tai epäselvää, ota yhteyttä

info@teee.fi